11 Juni

För ett år sedan var det VARMT ute och jag var ännu vid denna inte medveten att jag bara inom ett halvt dygn skulle ha en liten prinsessa ligga de på mitt bröst <3

Mitt på dagen drog Ebbe till stugan med mormor & morfar, Tomas åkte till för att hälsa på Mirah med familj, jag som var överhettad och gick för att vila i sängen på nedervåningen där vi hade lite svalare. Skulle vila för att orka vara med på Sussies möhippa på kvällen...

Värkarna drog igång! Och ut kom IRMA (några timmar senare) Vid midnatt låg vi tillsammans i sängen JAG, TOMAS & IRMA <3 livet hade förändrats och jag var förälskade & lycklig!

Nu har ett år gått och hjälp vad fort det gått och Ojoj vilken tur att Irma kom till oss <3


Kommentarer
Postat av: Anna W

GRATTIS Irma på din stora dag!!! Åhh vad jag rös när jag läste din mammas inlägg här ovan. Vad fantastiskt ett nytt liv är! Vi kommer och gratulerar dig i veckan. Varma kramar från Anna och din "Gudfar"

2012-06-11 @ 09:42:39
Postat av: Anna W

GRATTIS Irma på din stora dag!!! Åhh vad jag rös när jag läste din mammas inlägg här ovan. Vad fantastiskt ett nytt liv är! Vi kommer och gratulerar dig i veckan. Varma kramar från Anna och din "Gudfar"

2012-06-11 @ 10:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback