Många långa dagar

Det har på senaste tiden varit många långa dagar som nästan gjort mig deprimerad .. sjukdomar, dåligt väder, korta nätter.. MEN nu känner jag att jag är på G igen!

Ska bli skönt att börja jobba igen, blir det bästa av vardagen 4 dagar med mina underbara barn & sen 3 dagar med mina underbara arbetskamrater. Att jobba deltid känns riktigt bra! Hade jag börjat jobba 100% nu hade känts jobbigt, är ju spännande varje dag nu när Irma lär sig massa nytt för varje dag. Idag har hon varit tok mysig <3 först åkt duktigt i vagnen pratande med alla/allt hon såg sen lekt på golvet skrattande och nöjd. Hon vill pussas och kramas, när hon har pussat (med öppen mun så man blir helt blött i hela ansiktet) skrattar hon förtjust <3

Vi har haft frukost dejt på IKEA idag, mysigt! Mera frukost åt folket!! :-) Vi var där tillsammans med nya vänner jag & Irma lärt känna på kyrkis, härligt med nya vänner som känns som jag känt hela livet.

Här har Ebbe & Irma dans och sång stund ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback