Panik!!! Magsjuka!!!

Jag avskyr magsjuka!! Mår illa bara någon säger ordet, sen går jag och mår lite konstigt någon dag innan jag inser att YES jag klarade mig ... denna gången.

I lördags kväll började Irma spy och efter fjärde gången var väl misstanken ganska stark att det inte bara var något hon ätit MEN man hoppas ju alltid. Igår kväll starta det för Tomas, riktigt dålig är han med feber och inget har fått stanna i magen senaste dygnet.

Jag & Ebbe håller andan och äter vitpepparkorn. VILL INTE!!! VILL INTE!!! Känner mig lite illamående nu... Med lite tur klara vi oss annars får vi hoppas att T blir piggare innan vi börjar spy.

En bild som visar lite av dagens projekt.. kommer fler bilder när det är klart. Andra bilden visar en magsjukling, hmm tror ni Tomas ser lika pigg och glad ut? Är otroligt hur pigga små barn kan vara fast de är sjuka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback