Jumbo stay

Trött!! Efter att jobbat, jobbat och jobbat i några veckor känner jag mig helt SLUT att avsluta många övertidstimmar med en övernattningen gör det extra skönt att veta att jag nu har fyra dagar ledig med mina killar <3

Nu ligger vi nerbäddade på hotellet och tittar på tv. Att ligga i ett litet rum där jag bara kan vila är otroligt skönt... somnar antagligen om några minuter...

Imorgon flyger vi till Riga för några dagar med promenader, shopping, mat, spa & mys.

Känns lite konstigt att inte Irma är med oss men någon måste ju ta hand om huset ;-) och vi får passa på att ladda med sömn.


Kommentarer
Postat av: johanna

Hoppas.ni får det jättemysigt och är fulltankade med sömn när ni kommer hem! Vad roligt för Ebbe att ha er helt för sig själv!

2012-10-28 @ 20:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback