Dåliga föräldrar..

Klockan 17 idag kände sig jag & Tomas som väldigt dåliga föräldrar...

Det började efter lunch när jag började packa ryggsäcken med fika och Ebbe säger

- mamma jag orkar inte gå till skogen... Jag har ont i huvudet, jätte ont och det känns som jag inte orkar något.

Vi trodde han ville slippa skogen och istället sitta hemma och spela tv-spel, så till skogen gick vi.

Vädret var underbart och vi hade härliga timmar i skogen!! Men mellan varven gnällde Ebbe och tjatade om att vi måste åka hem för han frös, svettades, hade ont i kroppen och måste vila. Vi fortsatte säga att han skulle skärpa sig, sluts gnälla och njuta av att vars ute i skogen.

När vi satt oss i bilen somnade han.. brukar sällan hända..

Hemma igen börja vi förstå att han verkligen inte mådde bra, 39,6 grader FEBER och helt slut :-(

Vi har sagt förlåt ordentligt!! Men har helt klart lite ångest att vi inte lyssnade på honom :-/

Vi hittade iaf lite kantareller och njöt av vacker natur & fint väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback