Barnreumatism

Mitt hjärta värker... 

I  sju veckor har Irma gått med värk och svullnad i ena knäet. I fredags var vi till läkaren för att få provsvar på de prover som togs för några veckor sedan, allt visar på att hon har barnreumatism. Vad detta kommer innebära har vi ingen aning om förutom att närmaste tiden blir det många besök på sjukhuset för att hitta rätt behandling och lindring. 

Helgen har varit lite upp och lite ner, känns skönt att veta vad som är fel fast samtidigt jobbigt att inte veta vad detta kommer innebära för min skatt. 

Läkaren tycker inte vi ska oroa oss för mycket, 60% blir helt frisk innan de blir vuxna och det finns bra hjälp att få. 

Mitt hjärta värker iaf, att se min skatt inte kunna gå på morgonen gör ont. Tur vi har en tålig & tuff liten tjej! 




Kommentarer
Postat av: Jessica Karlsson

Uscha så tråkigt för lilla Irma. :/ Jag har ju också haft barnreumatism. Det finns så mycket bra mediciner nu så jag hoppas att det hjälper lilla Irma lika mycket som det hjälper mig idag!😊
Kram på er!

2014-02-18 @ 21:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback