Duktig

Igår var det tänkt att våran skatt skulle komma ut men då hade han ju hunnit blivit 3 veckor och en dag redan ;-)

Vi tog en promis i kylan (-15 grader) upp till mamma och pappa, åt årets första semla och blev även kvar över middagen. Farmor, Uffe, mamma och pappa skulle iväg på teater/musikal på kvällen men eftersom pappa var så hostig ville han inte gå så jag jag hade turen och fick ta hans biljett. Vi åkte 19 hemifrån och var hemma igen 23, Ebbe hade varit så duktig och sovit nästan hela tiden förutom sista halvtimme då Tomas fick sätta i nappen för han blev ledsen (mat sugen). Ska börja pumpa ut mjölk nu har jag tänkt så att det finns om jag skulle vara borta längre än tänkt och älsklingen blir mat sugen, lär väl behövas tränas lite på att ta nappflaskan även. Måste ju fixa nappflaskan om jag ska börja jobba nån lördag då och då nu i februari.



Idag har Sara och Johan varit på besök, Ebbe fick super tuffa jeans, en skjorta och en slip over. De hade köpt lika till sin Filip (som fortfarande är i magen), kommer bli två super snygga killar när de kommer i sina lika kläder :-) Ååå vad skoj det blir när alla bebisar kommit ut, kommer bli en hel liten bebisliga!

Mina prinsar sover på sängen måste nog krypa ner brevid dem jag också...

sovisar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Tänk att han är tre veckor redan! Tänkte igår på att om jag skulle få så vore det lika tidigt som för er. Men icke. Hade lite förvärkar igen imorse. Men det var nog falskt alarm igen. Kram!

2007-01-21 @ 18:34:22
Postat av: Helena

Oj, vågade du lämna honom redan? Embla var flera månader innan jag tordes vara borta 4 timmar! ;) Det var inga problem att vara utan mat så länge alltså? Duktig pappa oxå! =)

Postat av: Ida-Marie

Brukar vara mellan 3-4 tim mellan varje måltid så jag var lite orolig att han skulle legat och skrikit i nån timme men han hade varit så duktig och pappa/Tomas också såklart ;-)

2007-01-21 @ 21:45:20
URL: http://mimmpan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback