ÄNTLIGEN FREDAG

Ja så var det fredag igen, veckorna går TOK fort. Ännu en mysig helg framför oss:

Fredag - Weeping Willows
Lördag - Stugan
Söndag - Till Ts farmor på middag, hans faster fyller 45 år och de ska firas med kåldolmar *mums*
Måndag - Babysim (måndag är nästan som helg också för då är ju T pappaledig och vi har en extra dag tillsammans hela familjen)

Denna vecka har jag tränat två kvällar och varit på middag en kväll, alltså tre kvällar utan Ebbe. Varit väldigt skönt att få komma iväg själv och kunna slappna av lite. Dagarna känns mycket bättre när jag får lite egn tid på kvällen, orkar leka och vara en roligare mamma nu :-)

Var på birstcity med Sussie och Freja igår, shoppade såklart massa kläder åt E, men nästan bara på super rea :-) Blev en jacka till nästa vår/höst, ett linne till sommaren, en t-shirt till sommaren, ett par trekvartsbyxor till sommaren och en tröja som han kan ha nu. De som inte vara på rea var denna super mysiga overall: (lägg märke till detaljerna på den ;-) )

image317

Ja men nu var det fredag och jag ska fixa mig iordning för att at en promis in till stan, ska se om jag hittar något fint att ha på mig ikväll, för det är jag väl värd? (Eller vad säger du Tomas?) Ha en härlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Ha en trevlig helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback