Blodpudding = radhusbiff?

Frkuost - Grahamnsgröt
Lunch - Kålpudding
Middag - Blodpudding

När jag skriver vad jag ätit idag känns det som det skulle varit en dag jag ätit lite och tycket att maten smakat blä.. men nej då en mycket bra dag när det gäller maten. Hon som jobbar i köket på jobet är otroligt duktig på att laga mat, är nog det ästa med mitt jobb att jag får god mat...

Ebbe och jag har busat massor nu på kvällen är så underbart när han skrattar och leker. När klockan börjar närma sig 19 är det samma sak varje kväll, Ebbe blir SUPER trött! Idag var han så trött att han tog sig en tugga i min axel *AJ* gjorde himlans ont!!!!! Skrek högt och ställde ner honom på golvet, han blev super ledsen och har sedan resten av kvällen varit väldigt mysig ;-)


Kommentarer
Postat av: Sanna & Eira

Hej... vad bra att Ebbe lärt Eira klättra upp på saker, imorse lyckades hon ställa sig i fönstret i vardagsrummet! Hmm lite för farligt, nu har vi vänt pallarna framför fönstret uppochned! Ska vi ses i helgen? KRAM Å HA DET BRA!

2008-02-20 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback