mamo

Myser i min trasiga fast sköna fåtölj med datorn i knäet, Tomas har en kamp med Ebbe för att få å honom kläder för det är dax att gå ut och sova i vagnen... inte så lätt att få på en trött Ebbe kläder ;-)

Känner mig piggare idag men kroppen är fortfarande väldigt trött får se om jag orkar ta mig till jobbet imorgon eller om jag ska vila mig en extra dag för att slippa åka på några nya sjukdomar på jobbet för där finns det MASSOR med härliga magsjukor, förkyldningar halsfluss mmmm mysigt.

La in massa bilder på datorn igår men då visade det sig att det går inte att koppla internet till datorn nere för vi måste köpa en grej som gör att man kan surfa trådlöst från den också eller dra en kabel från hallen nerför trappan genom hallen nere och in till arbetsrummet... men jag tror det blir trådlöst så vi inte snubblar på en kabel varje morgon. När jag satt vi datorn igår och tittade igenom bilderna från senaste veckorna såg jag hur stor Ebbe blivit han är ju verkligen en liten pojke nu .. vart tog tiden vägen? Det härligare är ju att han blir roligare för varje dag. Imorse när vi läste tidiningen var det en annons om att företaget mamma jobbar på ska byta namn, i annonsen var en dalahäst och jag sa till Ebbe
- Titta där är mormor
Han tittade på mig och sedan på hästen, sedan skrattar han och säger
- mamo (mormor)

Nu åter till Harry Potter sean ska jag ta en liten promis ute för att få lite frisk luft tror min kropp behöver det för att bli frisk och pigg igen.

Ha en härlig dag!! PUSS

Kommentarer
Postat av: Jens Dolk

Hejsan, en smart sak ang trådlöst internet. Köp homeplugg, det är stabilare och går att flytta till vilket rum som helst.

2008-03-04 @ 18:28:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback