Sprucken läpp, dator och spis

Ligger hemma i sängen idag är helt slut i hela kroppen :-(  dock orkar jag äta godis och surfa så det är hopp om liv.

En härlig morgon här i huset först gav Ebbe mig en sprucken läpp *AJ* sedan lyckades han få åt sig datorn och slå på den så när vi kom in i rummet låg han på datorn och var lycklig.. hmm är då man inte får skratta. Efter datorn gick han till spisen och slog på plattan, våran spis är verkligen inte barnsäker fast den bara är ett år gammal blir det en ny spis när vi byter kök. Nu är Tomas och Ebbe på bvc för att kolla vikten, hoppas han ökat!!! PÅ fredag ska vi på återbesök på barnkliniken och det vore ju underbart om läkaren då säger att allt ser bra ut.

Nu ska jag åter till min bok som börjar bli spännande, forfarande Harry potter som gäller tar ett tag att läsa en bok när man somnar efter bara någon sida ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Krya på dig!

Axel har börjat fingra på vår spis också. Inte bra. Funderar på en grind till köket. Kattmat och spis verkar väldigt lockande... så det blir ett väldigt tjatande och spring fram och tillbaka.

2008-03-03 @ 12:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback