1 ADVENT

REGN REGN REGN :-( men... om Anders plaskar ska julen braska säger man ju ;-) Alltså räknar vi med en vit och fin JUL!

Städat, bakat och myst - Fick sovmorgon till säkert 8 utvilad och pigg (NOT) vi åt en långfrukost och sedan tog vi tag i städningen. Bakade även lussebullar med mandelmassa i *mums* medan jag/vi städade. Haft ljus tända hela dagen, behövs verkligen när det är regn och rusk ute i mörkert.. för det är ju mörkt nästan hela dagarna nu ..

På em fick vi adventsfika besök av Ebbes polare Isak, Alfred och Axel med familjer. Mysigt att träffas.. är ju tyvärr inte så ofta man skulle önska man hinner träffa sina vänner.

To do innan jul -
- JULKLAPPAR
- Träffa Sanna och Eira
- Åka till farmor och baka.. vad tror du om nästa helg A-M? på söndag?


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för idag! Trist att vi var tvungna att stressa iväg, men det blev en ny dator iallafall.



Mycket goda lussebullar!



Ska jag förslå att vi är hos er istället den 8:e?



Kram!

2008-11-30 @ 19:54:17
Postat av: a-m

ja det kan vi göra, jag är nog ledig hela nästa helg tror jag :)

Postat av: Caroline

Tack för en mysig måndagkväll ;)

2008-12-01 @ 21:45:40
Postat av: Sanna & Eira

Hej, hoppas ni har det bra! KRAM

2008-12-03 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback