Önskelista

hmm SVÅRT... sitter här och funderar på vad jag önskar mig i julklapp... har kanppt fattat att det snart ät jul och att Nina kommer hem om bara några veckor. Hösten har gått TOK fort och varit väldigt bra.. jag förutom att vi levt i kaos här hemma.

Ja men åter till min önskelista jag och även en önskelista till Ebbe.. vad vi behöver är nya kastruller och en stekpanna sedan vet jag inte alls. Dvd-box med sex and the city kan jag ju tänka mig.. hmm sedan vet jag inte... måste fundera..

Ja problem två är vad jag ska köpa i julklapp till alla vänner, släktingar, Tomas och Ebbe.. hmm och när jag ska hinna med att göra det..


Kommentarer
Postat av: Nina

Sex and he city önskar jag mig också, och en i-pod! Ligger det inom er prisklass mån tro? ;)

2008-11-12 @ 10:43:01
Postat av: Mimmi

hmm ja men det är ju bar att veta vad som står på din önskelista iaf får vi se om det finns med inom budgeten ;-)

2008-11-12 @ 17:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback