Marknad marknad & marknad

Det blev tre dagar på markanden. I fredags gick vi ner hela familjen tillsammans med våran kollektiv-familj ;-) Blev lite mat (dyrt och inte så gott), karusell för Ebbe, Alfred och Freja och sedan gick vi och tittade runt vad som fanns att fynda (?) inte mycket shoppat... måste hela tiden tänka Thailand thailand när jag ser något jag vill köpa ;-)

I går jobbade jag i Selångers församlings tält och även idag. När jag var klar i tältet gick vi till barnbyn där det var godisregn, hästridning och duktiga barn som sjung och trollade.

Mycket marknad men vi har även hunnit plocka svamp, träffat en huggorm :-( fikat & lekt hos Isak med familj, haft Nina på besök.. tyvärr för sällan vi hinner träffa våran bästa Nina men på fredag ska vi fira att hon fyller 25 år!!!

Nu jobbar vi (Tomas) med att sätta upp rullgardiner i vårat sovrum, ska även bli i Ebbes rum och i gästrummet.

Puss å kram ska leta lite godis nu ;-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Gick det bra för Ebbe? Jag såg bilden :-)

Postat av: Mimmpan

Var ju spännande att få rida ;-) Han ville hålla handen den första biten men sedan satt han stolt, nervös och glad där uppe och såg ut som en stor kille :-)

2009-08-17 @ 20:07:25
Postat av: AnnaMia

Lite dålig uppdatering här tycker jag!

2009-08-25 @ 09:20:56
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback