Stockholm, Bruce, mys och fotboll...

Tyckte det var var en evighet tills vi skulle till Stockholm för att se Bruce och bara mysa, Jag och Tomas. Men tiden har gått TOK fort och nu har vi varit på Bruce och myser det ska vi göra i några timmar till innan det är dax att ta tåget hem till våran prins.

Bruce var riktigt bra MEN jag trodde jag skulle frysa ihjäl. Hade det varit varmare hade konserten varit ännu mycket bättre och jag hade kunnat njutit av musiken och stämningen på ett annat sätt.

Idag har vi shoppat lite på stan: några cd-skivor, ett par skor och en bh, Tomas har tittat ut ett par skor han ska köpa imorgon och jag är sugen på ett par jeans och en klänning på Zara. (är tur det kommer skattepengar snart ;-) )
Vi har ätit god middag Thai och nu tittar Tomas på fotboll, jag har köpt en Martina Haag bok jag ska lägga mig i badet och läsa. Fotboll är inte riktigt min grej.. en bar bok och ett varmt bad är mer min grej ;-)

Längtar lite efter Ebbe, men det är verkligen skönt att få en helg för bara mig och Tomas. man slappnar av och kommer plötsligt ihåg att jag är inte bara mamma och pedagog, jag är Ida-Marie också ;-)


ha en bra kväll!!! Puss å kram


Kommentarer
Postat av: AnnaMia

mysigt alltså :) nästa gång hänkar jag på. Nu när Max kan äta ersättning ;) puss o kram.

Postat av: Mimmpan

Nästa gång åker VI du, jag och Nina kanske? ;-)

2009-06-07 @ 10:03:50
Postat av: Caroline

Hänger på jag också ;)

2009-06-07 @ 13:57:39
Postat av: Johanna

Åh, blir nästan lite avis... ;-) Här har det också varit svinkallt! Hoppas ni fick en härlig sista dag för er själva också. kram!

2009-06-07 @ 19:13:30
URL: http://dolk.blogg.se/
Postat av: AnnaMia

ja det låter bra :) längtar redan!

2009-06-08 @ 09:20:31
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback