Glad!

7.45 gick till dagis med Ebbe..
8.15 ..gick gråtade därifrån... hade en sådan lättnad i kroppen av att lämna honom att det bara brast för mig ;-)
8.30 Kaffe på jobbet med brudarna <3
14.30 Kaffe på jobbet, även Jenny kom in och gjorde oss sällskap. Var härligt att få träffa alla igen!
17.30 In i bilen och hemåt
17.45 Möts av en GLAD kille som verkar ha landat lite av nervositeten inför att börja dagis!

Nu sitter min prins på golvet i köket brevid mig och leker med sitt piratskepp, helt plötsligt har jag inget minne kvar av att han varit ett monster den senaste veckan. Ja tårarna kommer nästan igen över tacksamheten att ha mina fina bästa killar!


Kommentarer
Postat av: Nina

vad bra att det känns lite lättare nu! Hoppas det håller i sig! Annars får ni ringa barnvakten Nina :-)

2010-08-10 @ 11:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback