SOMMAR!

Tänk att det just gått upp för mig att det faktiskt är sommar! Har liksom inte haft rum i huvudet att njuta av någon värme, sol och blommor. MEN idag startade vi dagen med en promis för att sedan sätta oss ute med kaffe och smörgås, medan vi satt där njöt av kaffe och varandras sällskap.. även det ett bra tag sedan vi kunnat bara vara utan att någon av oss mått skit... såg hur Ebbe lekte med sina vänner ute på gräset och Irma sova lugn i sin vagn kände jag hur sommaren smekte min kind och jag verkligen älskade livet!



En dag av lek, lek och ännu mer lek
och härligt besök av Sanna & Eira!

 

och så här pigga barn hade jag vid 17.30 idag..


 


Kommentarer
Postat av: Matilda

GRATTIS till lilltjejen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback