VÄLDIGT SNART

Är jag GIFT! Skriver detta många gånger för att förstå det själv ;-)

Hoppas på att jag kommer kunna prata på fredag... just nu är min röst nästan borta :-/ snuvar, hostar och är trött. Tur det finns Alvedon!

Att göra innan fredag:

Tisdag- sminka mig på make up store, byta storlekar på kläderna till barnen

Onsdag: Göra klart placeringskort och litet festhäfte

Torsdag: Duka, gå igenom... fixa naglarna

Fredag: Hår, smink, fotografera oss, GIFTA oss <3 Fest

Lördag: Mysa och njuta <3

Söndag: Fira far, öppet hus med kaffe & muffins


Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh! Nu är det verkligen snart! Önskar jag också visste vad jag ska göra på fredag. Tyvärr verkar det som vi kan gå på bröllop ;-) Inga tecken på att hon vill ut än... Men om jag får välja så kommer bröllop absolut på andra plats efter förlossning! ;-)

Postat av: Johanna

Det låter som en bra plan, och väskan ska med!

2011-11-08 @ 13:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback