Puss

Idag har Irma börjat göra slängpussar & att klappa händerna. Jag kan inte förstå att våran bebis blir ett år om bara en vecka. På ett år har hon lärt sig MASSOR, från att bara legat i sin vagga/vagn springer hon nu omkring. Hon testar gränserna, skrattar, dansar, hoppar, busar, myser, iakttar och härmar <3

Jag bakade mini-muffins på em, när de var klara satt jag & Irma oss vid bordet och åt varsin. Irma åt sin under tystnad och började sedan göra slängpussar till de muffins som var kvar på fatet ;-) måste vara bästa betyget en muffins kan få!

Jag har även hunnit påbörja en rotfyllning, i ca två och en halv timme låg jag och plågades.. Jag fick panik vid två tillfällen så de fick dra bort den äckliga duken de hade över hela munnen .. fyfyfy .. jag trodde jag skulle kvävas, men jag klarade som tur var mig från att kvävas och nu är det bara tre besök till kvar :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback