Oct. 18, 2012

Vilken vecka!! Jag har gått från förväntningar till hopplöshet, från känslan att jag ska svimma till att jag ska somna .. Ja det kändes väldigt tungt på onsdag morgon och jag ville hem. Efter att under två dagar ha haft lektioner från ca 8 till 21 var huvudet helt fullt och känslan att jag inte lärt mig något!! Igår skulle jag stå inför min grupp och berätta om Jona med inlevelse och skapa intresse hos min grupp HJÄLP!!!!! bara skrek hela min kropp.. MEN det gick bra jag fixade det och fick kommentaren

- du är en van berättare va?

Kändes såååå skönt! Igår kväll började de mesta falla på plats och imorse kändes det riktigt bra. Och nu sitter jag här som färdig bibeläventyrare :-) känns fantastiskt bra.

Haft en intensiv vecka men otroligt lärorik och bra!!

Nu sitter jag och L framför tv och bara slappar, vi har fått god middag från den fina ägaren här på gården. Njuter!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback