Svårt...

Svårt att ta sig upp ur sängen, svårt att ta på sig skorna, svårt att andas både genom näsan för det alltid är täppt och genom munnen för jag får knappt någon luft, svårt att sova, blir trött i kroppen av minst rörelse *hjälp* hur ska detta sluta är ju två månader kvar!?

Blev en trevlig middag i lördags vi satt här sex blivande föräldrar, tiden gick fort och hej svej så var klockan mitt i natten och så länge har jag inte vara vaken på många månader. Fick en vacker bukett som står och gör min hall vacker nu :-)

Blommor


Igår var vi först på fika hos syster jag åt tre mocarutor *smaskens* jag och Pyttis behövde 1 1/2 var ;-) mådde dock inte så bra efetr att jag hade stoppat i mig alla tre... Var ut på IKEA och köpte lite grejer för att kunna sy en amningskudde och fixa till skötväskan Tomas köpt till sig. Middag ute hos Tomas föräldrar, tänk jag tror inte vi ätit söndagsmiddag hemma sedan vi flyttade ihop :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback