En helg i Gävle!

I fredags efter jobbet hämtade jag upp T. på jobbet, vi åt middag på MAX och åkte sedan ner till Gävle för att hälsa på blivande faster. Var en liten liten men mysig lägenhet hon bor i och med tre personer som skulle få plats att sova blev det ganska fullt ;-) I fredags kväll var vi på bio och såg filmen Thanks for smoking. En helt okej film, men hej hå vad jobbigt det var att sitta i en obekväm biostol och se filmen i ca 1 1/2 timme med en tjock mage..

På lördagen skulle Nina plugga så vi gav oss av in mot stan och lite shopping var härligt höst väder att promenera i.



Till lunch träffade vi min underbara vän Sanna och Nina kom också in och åt med oss. Vi satt nån timme och åt och pratade en massor.. hmm mest jag och Sanna som pratade om våra magar, barnvagnar och barnmorskor.

Shoppade några små saker till Pytteliten och några till mig själv. Till Pyttis köpte jag nappar med trycket Pytteliten på och två små klädesplagg på en skojig barn affär som heter Eva Leva Loppan. Jag köpte till mig själv två nya tröjor, upptäckte nu i veckan att det inte ser så bra ut med mina vanliga tröjor längre då de bara går över halva magen.

Efter två nätter i en tältsäng ska det nu bli mycket skönt att krypa ner i sin egna säng igen, borta bra men hemma bäst! ;-)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hi hi, vilken passande napp! Skoj med shopping. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback