Hur mycket snor ryms?

Ja jag blev ju sjuk :-( fyfyfy vad jobbigt det är, kände mig lite hängig och helt plötsligt hade jag 39 graders feber och var helt utslagen visste knappt var jag var. Gjorde ont i alla delar av kroppen så det gick inte att sova, jag var helt orkeslös orkade inte ens lyfta Ebbe. Som tur var så var febern bara på ett litet besök så på tisdag morgon var den borta (ej välkommen tillbaka). Nu sittrer jag här med massor med snor i huvudet, hur mycket snor ryms det egentligen i huvudet??

Såg idag att det faktiskt börjar bli grönt ute, bladen har slagit ut på björkarna måste hänt idag under dagen..



I måndags var vi hos Sanna och Eira fick super god soppa och Ebbe lekte(?) med sina vänner medan vi mammor satt och pratade massa babyprat och minnen.

 
Bild 1 Eira spanar in Ebbe med stor nyfikna, vackra ögon!   Bild 2 Eira, Adrian, Filip och Ebbe leker(?)

Nu har älsklingen min somnat men nyss låg han i sitt gym och arbetade hårt så snygg så ;-)

26/4-07

Kommentarer
Postat av: annamia

ska du inte berätta att ebbes snälla moster kom och tog hand om honom när mamman var sjuk??? ;)

2007-04-26 @ 21:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback