Lucia

Upp tidigt imorse då Ebbe inte gärna ville sova lika länge som sin mamma och T började 7. Men jag kan tacka Ebbe för jag hann se luciatåget på teven ;-) Efter en lugn morgon i soffan städade jag genom lägenheten och hade mysfika med Jessica. Jag brukar tända mycket ljus under vintern för att få extra ljus i allt mörker, i år har det inte blivit så för jag är rädd att Ebbe ska vara där och riva ner eller att jag ska glömma att släcka dem. Idag har jag dock eldat ljus och myst till julmusik.

Fika, lek och prat hemme hos Elin och Alfred, kommer bli kanon att få en sådan granne som Elin, duktig på inredning, bakning och har barn i samma ålder ;-)  Hon hade gjort en olja nu i veckan, blir helt klart inspirerad att försöka mig på lite nya grejer också.

När vi kom hem kom min farbror och en kompis till honom och tittade på lägenheten, bjöd på fika .. hmm ja det var tredje gången idag jag fikade... Var även en som ringde nu på kvällen och vara intresserad av att titta på lägenheten, kanske kanske kan vi få den såld snart *hoppas*

Ska ta och slänga ner mig i soffan ett tag nu innan det är dax för sängen.

Just ja Anna-Mia! på tisdag vill Ebbe vara med dig!! :-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Läser ju din blogg lite titt som tätt. Kul att läsa den idag, du är gullig du :-) Vi tycker det ska bli super roligt vi med att få nya grannar. Tänk vilket spring det säkert kommer att bli. hihi
Kram på er!

2007-12-13 @ 21:26:02
Postat av: Johanna

Håller tummarna för lägenheten!

2007-12-13 @ 22:12:56
Postat av: Johanna

På mammas förskola är det också ute.

2007-12-14 @ 10:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback