Barnvagnsbio

Försökte skriva igår men det gick inge bra, först så strulade sidan sedan blev Ebbe ledsen och väldigt hostig, så som ni märker så fick jag inte till något igår. Vad jag skulle skriva om igår var att vi varit på barnvagnsbio och såg "se upp för dårarna" den var ganska bra en 3+ kanske, men jag tycker man kan vänta med att se den tills den kommer på dvd. Var skoj att sitta i en salong med ett helt gäng bebisar som "pratade", skrek, skrattade och sov :-) Ebbe var pigg och hade inte en tanke på att sova utan satt nästan hela filmen och tittad epå mig med STORA ögon. Om bebisarn sov fick man ha dem utan för salongen där det satt en barnvakt som kom in och sa till om någon bebis vaknade, väldigt lyxigt.


Idag har jag, syster/moster och Ebbe tagit en promenad och hälsat på våran farmor för att lämna dopinbjudan, ojoj snart dax för dop har skickat 30 inbjudningar, kommer alla blir det väldigt många som vill vara med och fira Ebbes dopdag. Har även varit på stan en sväng och shoppat massa fina kläder till Ebbe, först fyndade jag på polarn och pyret, alla kvarvarande rea kostade 50:- plagget, blev 8 nya plagg där, sedan var vi på lindex och lämnade tillbaka namnsdagspresenten Ebbe fick av sin farmor och då hittade jag en snygg body, byxor och tröja till prinsen. Själv fick jag ett par träningsbyxor så nu är det bara dax att sätta igång med träningen.

Ja Ebbe har ju namnsdag idag, Ernst. På tisdag har han namnsdag igen då är det Ebbe tror vi måste ha ett litet namnsdagskalas då ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback