Egen tid

Tänk vad skönt det kan vara när Ebbe somnar, nästan så man får dåligt samvete när man går och hoppas att han ska somna så man får lite tid för sig själv.. Fast när han är vaken är han ju världens go unge och jag kan inte slita mina ögon från honom. Han blir allt gladare och sociala för varje dag som går är så häftigt att höra honom svara/prata med mig och när vi busar pussar jag på honom då sitter han med huvudet lutat bakåt med munnen öppen och väntar på att pussen ska komma, när jag pussar blir han super glad och han är så vacker då att jag nästan ka börja gråta ;-)

image85


På den tid när nu Ebbe sover har jag tid att sitta här och blogga, fixa mig, äta frukost, städa upp lite och pratat i telefon (för det mesta med Sanna).

AJ nu rinner det till mjölk i mina bröst :-( sk-t vad ont det gör..

Dax att fixa iordning sig för att gå in till stan, ska träffa Filip för första gången *spännande*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud vilken söt bild! Han blir så stor. Så härligt att följa dem i deras utveckling. Det händer ju saker heeela tiden så här i början! =)

2007-03-05 @ 21:57:07
Postat av: Helena

Det var jag som skrev. ;)

Postat av: Faster

hihi hyffsad mössa ;-) Åh så söt!!

2007-03-08 @ 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback