Härligt med ledighet

Hemma från fjällen och åter till vardagen. Vi har haft det kanon bra i fjällen, härligt att få umgås med familjen mer än bara över helgen, vilket verkligen behövdes nu. Känns lite lättare att ta tag i veckorna fram till det är dax för sommar och LÅNG ledigt (arbetslös). Sitter nu och fixar till mitt cv då jag är på g att söka några tjänster som det är anställning på till hösten, vore skönt att få ett fast jobb men man ska väl inte hoppas på för mycket.

image571

TRÖTT och ont i huvudet är det just nu men eftersom ansökningstiden på två av tjänsterna går ut på torsdag måste jag få till och iväg dessa ansökningar imorgon är ju redan tisdag idag..

Några bilder från våran påsklovsvecka:


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilka härliga bilder!!

2008-04-01 @ 22:08:41
Postat av: annamia

vad mysigt! jag vill också!! vilken lång utflykt ni gjorde på sjätte bilden ;) hihi. puss

Postat av: Caroline

Vilka härliga bilder!! :)
Imorgon ska jag till sjukhuset, håll en tumme för mig.. Puss o kram från mig & Malva

2008-04-02 @ 22:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback