EIRA 1 ÅR & TOMAS 28 ÅR!

För ett år sedan (igår) fick jag ett helt underbart samtal av min underbara vän Sanna som ringde och taladae om att hon fått en liten flicka, kan idag ett år senare fortfarande gör i huvudet vad hon sa när hon ringde och känna känslan när jag började gråta av lycka över att allt hade gått bra. Igår var vi alltså och firade att detta underverk fyllde 1 år, god tårta och massor med kakor bjöds det på *mums*

image552

   

Idag var det Tomas tur att fylla år, firade honom i morse med en puss ;-) och nu på kvällen firade vi med att måla panelen i huset och äta lite pizza. Har han tur ska han få lite tårta imorgon och kanske något paket.. fast antagligen inget av mig och Ebbe för vi vet inte vad vi ska köpa... men några fler pussar skulle han ju kunna få för pussas är vi ganska bra på både jag och Ebbe ;-)

image557
GRATTIS TOMAS/PAPPA VI ÄLSKAR DIG!!!!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hälsa grattis till Tomas från oss!

2008-02-02 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback