Iiiii nytt jobb!!!

Jag har fått jobb, känns helt toppen blev otroligt glad när de ringde och erbjöd mig tjänsten. MItt första "riktiga" jobb, ska bli skönt att slippa vara vikarie och hela tiden gå runt och vara orolig att jag inte ska ha något jobb veckan därpå.

Den 4/8 börjar jag alltså min karriär som fritidspedagog, blir ju något nytt för mig men det vara ju förskolelärare också, och det gick ju bra ;-)

Arbetslös 6/6 - 3/8 men vad gör det jag har ett jobb som väntar på mig och en härlig sommar att njuta av me dmina killar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS till nytt jobb mimmi!! :)
Kramar från Carro Barro & Malva Palva

2008-05-14 @ 11:40:06
Postat av: Johanna

Vad jätteroligt att du fick det!!För visst är det det i Granlo?Grattis!!

2008-05-14 @ 22:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback