HURRA

jobba jobba jobba jag trivs bra på jobbet och är gärna där men jag känner att tiden med mina älsklingar bli liten... hinner hem och sedan ska Ebbe sova.. ja får kanske ta och gå ner i tid till våren... ja vi får se blir ju liksom som att man måste jobba 100% (minst) på 75% då.

Ebbe ropar HURRA så fort man såger dagis ;-) sen är det emma emma emma som gäller tror han säger det minst 100 gånger per dag ;-)

Torsdag ska jag ut och äta med ett gäng tjejer, ska bli skönt att få komma ut och inte behöva tänka på jobb eller renovering..

Nu ska jag lägga mig i soffan och ligga där hela kvällen!

Kommentarer
Postat av: annamia

kan fota ebbe någon dag men det kan bli ett svårare projekt än det var att fota saga ;). Vilken tid på torsdag då? Det kan jag nog. :)

Postat av: Anonym

aha, 19 och frammåt. ok! vad ska ni göra? kommer ni hit med honom då?

2008-10-07 @ 22:37:38
Postat av: Caroline

Heej mimmi! Jag rövade bort Anna-mia några timmar igår för lite mysig picknick i det härliga vädret! Vi skulle kanske ha hämtat upp dig också :) Fast då hade nog "dina" barn på jobbet blivit ledsna..

Hörde att det var fel mått på kyl/frys och att någon möbelansvarig dragit sig ur/byts ut gällande eran vinst..hmm..hoppas trots det att det går framåt i renoveringen!! Tänk vad härligt det kommer vara när allt är färdigt!! Sköt om dig tjejen! puss o kram

2008-10-08 @ 21:32:20
URL: http://sidebysidesmalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback