EBBE 3 ÅR!

05.00 MAMMA!!! En pigg förväntansful kille kommer och kryper upp i sängen hos mig Är det morgon nu? Kanske snart?! Mamman: NEJ! SOV!

07.50 Mamma! Nu är det morgon! Ligger ett paket på ditt bord! Jag fyller år!! En mycket trött mamma gör sitt allra bästa för att vara vaken ;-) Kanske finns flera paket under sängen? eller kanske uppe under granen? Svårt att skilja på jul och födelsedag när de är så nära mellan ;-) Kommer mina besök snart?


11.00 - 13.30 Barnkalas med alla kompisarna, lek, korv, fika, fiskedamm och ännu mer lek. Alfred, Ebba, Freja, Eira, Ella, Vincent, Isak, Axel med föräldrar och syskon gratulerade stor killen.



13.30 - 21.00 Hade Ebbe besökare, ringde på dörren hela dagen farmor, farfar, moster, Max, faster, farmor Birgit, farmor Astrid, Uffe, Mikaela, Nils-Petter, Rosa, L-Å, Berit.


Strax före 20 bäddade jag ner en MYCKET trött och nöjd 3-års kille
- mamma... jag fick ingen trumpet...
- nä.. man får ju inte allt man önskar sig..
- jag kan önska mig det nästa gång jag fyller år!
1 minut senare sov prinsen sött på kudden :-)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback