Diskning pågår

Fem av Ebbes bestick har nu blivit väldigt rena, då han diskat dem i säkert 15 minuter ;-) Hans föräldrar ligger i soffan och latar sig SKÖNT!

Idag blir det kulturmagsinet och jag ska gå in på de affärer jag var på igå roch fråga om mitt armband blivit upphittat.. Tappade under gårdagen mitt armband jag fått av Johanna. Blev väldigt ledsen då jag upptäckte det för jag gillar det verkligen och har haft det på mig varje dag sedan jag fick det... Men det borde ju inte vara någon annan som vill ha ett armband med texten EBBE och TOMAS så kanske kanske kan jag få tillbaka det. Tyvärr var jag ju både på stan, jobbet, birsta och hemma hos mamma och pappa igår.. Och det var igår morse vid kaffet på jobbet jag vet att jag hade det på mig sedan vet jag inte...

NU sminkning, hårfixning och sedan stan!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Har du hittat armbandet? hoppas, hoppas Kram!

2009-10-10 @ 16:22:53
Postat av: Mimmpan

nä :-( ska ut till birsta och fråga på de butiker jag provade kläder på, imorgon eller måndag. Ja en genom gång av jobbet blir det också..

2009-10-10 @ 17:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback