Stressad och trött

Varit otroligt trött så där trött så jag misstänkte att nu får jag svinis, men det verkar inte vara något på g ännu.. Ebben ligger dock brevid mig och hostar som bara den :-( han får inte bli sjuk nu för då kan ju inte Tomas komma hem till oss och just nu längtar jag/vi väldigt mycket efter honom.

Har de senaste dagarna börja märkas på Ebbe att han mår dåligt även han över allt detta... :-( är ju inte konstigt men väldigt jobbigt för oss alla .. Han gör inget som jag säger utan lägger sig istället på golvet och bara skriker.. ja typisk treåring kanske .. när han leker är det lekar där han pratar om mamma, Ebbe och pappa, pappa är sjuk och vill inte vara hemma :-( mamma och Ebbe älskar varandra och pappa är sjuk ... Är svårt för honom att förstår men är ju på ett sätt skönt att han kan jobba sig igenom det i leken. Min älskade älskade unge!!!  Jag försöker förklarar att pappa vill vara hemma med oss men att just nu måste han vara där doktorn är... MEN hur lätt är det att förstår då??!!


Fint tryck från: http://www.isa.nu/shop/ kanske måste beställa och sätta upp i vårt hus..


Tomas mådde iaf ganska bra idag, har ont men är vid gott mod och han hoppas på att kunna åka hemma imorgon och det hoppas jag också!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är nog inte så konstigt att du är trött, nu när det är som det är. Hoppas att Tomas får komma hem idag, eller snart iallafall. Då känns det kanske lite lättare med Ebbe också, om pappa är hemma. Kramar!

Postat av: AnnaMia

Nä det är inte lätt att förstå ju. Hur ska Ebbe förstå när ingen annan förstår varför detta hänt hans pappa.. Men snart blir de bra igen. Måste ses nån dag nu!!! Puss&kram

2009-10-21 @ 11:12:02
URL: http://annamias.blogg.se/
Postat av: AnnaMia

Det var en fin bild föresten :)

2009-10-21 @ 11:13:16
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback