Semester!!

Min semester började i måndags har haft tre dagar utan planer, tagit dagen som den kommit och myst med Ebbe.

Måndag - Ebba & Linda var här på fm. Lek, bad, lunch och prat blev det. Efter lunch gick hämtade vi Alfred på dagis, han hängde med oss hem och lekte några timmar. Jordgubbar & glass hos Elin & Magnus. Storhandlade och fick även vårat badrum färdigt :-)


Två glada vänner!

Tisdag - Ebbe & jag klippte oss så nu är vi sommarfina i håret (syns knappt på mig för hon tog bara väldigt lite) Liten sväng på stan, en klänning fick föja med hem och Ebbe köpte gul hårfärg (spray) A-M & Max hängde med till oss där vi åt lunch och sedan lekte en massor ute i trädgården. På kvällen drog vi ut till Indal där det blev mat, vin, bad, lek, prat och skratt :-) Härlig kväll med underbara vänner!!


Onsdag - Sovit länge, städat, plockat blommor, lekt i lekparken, tittat på film och tränat. T har börjat sin tredje sväng med cellgifter idag, imorgon blir det mer och på fredag spruta = han kommer må pyton i minst en vecka :-( 


Jag och min underbara vänner!


Lek i MASSOR!


och killarna kunde man hitta vid teven, fast inte hela kvällen som tur var

Kommentarer
Postat av: Taraldolivia

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback