SAM

Jag har träffat en helt underbar lite Sam idag, han var så liten och söt att man blev helt bebis-sjuk ;-) Är inte alla dagar man har en två dagars liten kille i famnen <3 Här i famnen på syrran:

 

Jag borde just nu läsa Apostlagärningarna.. iaf börja.. sen skulle jag behöva rensa/städa mina lådor med kläder, städa toaletten nere, putsa fönster.. MEN jag tror jag ska gå ut en stund och njuta av den härliga värmen vi äntligen fått..måste dock vara nära huset där min prins ligger och sover.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror jag ska gå ut en stund jag med, bara Axel somnat ordentligt. Skulle gärna ha tagit en prommis, men Jens är på fotboll.

Postat av: Ida-Marie

mm Tomas är på fotboll han också, men jag tror det blir en promis när han kommer hem.. eller borde handla..

2010-05-17 @ 20:37:06
Postat av: AnnaMia

sööt!! :)

2010-05-18 @ 09:34:39
URL: http://annamias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback