TYST ;-)

-Jag skulle vilja ha en tyst pappa!!

Säger min son bestämt när hans pappa sa åt honom att han måste tvätta händerna när han kom in ;-)

Idag har vi haft en "full" dag:

7.59 Upp ur sängen

8.55 In i bilen mot IKEA

9.00 Loppis på IKEA parkeringen - Ebbe köpte en sött barbapapa nattlampa, annars var det inte så mycket roligt.

9.30 Fika på IKEA - Jag kaffe & bulle, Tomas kaffe & äppelkaka, Ebbe saft & chokladmousse PERFEKT frukost ;-)

10.00 Shopping på birstacity - eller vi köpte nog inget där tror jag.. Tittade på nya bilstol på barnens hus

11.45 Erikshjälpen, där shoppade vi massor av bra grejer - hantlar 2x3kg, en drakborg +drake, en grön tiger, en skjorta till Ebbe, 5 böcker till Ebbe & en till mig, "muffins"stekpanna (vet ej vad den kallas)

13.00 Stan där vi skulle endast gå på Name it som hade utförsäljning men kom hem med påsar från Naturkompaniet, stadium, 3 filmer vi hyrt & med sushi till middag

14.00 Hemma igen för en snabb lunch och sedan ut i trädgården där vi städade under äppelträden, klippte gräset sista gången för i år??

15.30 Inne igen för att städa & tvätta

17.30 Middag, mmm super god sushi

18.20 Lek i lekparken och en promis

NU klockan 19.52 helt slut i soffan, men mycket nöjd över dagen! Fått mycket gjort smatidigt som vi haft en mysig dag tillsammans. Ljusen tända & strax blir det film... tyvärr inget gott att äta till.. typiskt men kanske tur ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback