STORM = lite sömn

Natten har varit hemsk! När jag just hade somnat hoppade Flisan upp (jag ligger på övervåning i våningssäng) eftersom det var lite högt för henne att hoppa tar hon tag med sina klor i mitt ben och drog sig upp AJAJAJ (fast med andra ord) skrek jag, T kommer upp:

-Oj då... Fy Flisan det var inte snällt.. Inte mycket att göra bäst att sova igen..

Han går och lägger sig genast igen och där ligger jag ensam med min smärta :-( *snyft* VÄLDIGT synd om mig!!!

Somnade om och vaknade sedan ca hundra gånger av att jag trodde hela huset skulle blåsa bort!! Vaknade även av att resten av familjen hade samma känsla och när alla äntligen somnat då måste jag sååå klart gå ut på toa. Fick i alla fall sovmorgon till klockan 8 .., dock svårt att sova när en virvelvind, en elefant och en liten pip drar fram i stugan ...

Fm har varit väldigt blåsig, fast att sitta inne i en mini stuga hela dagen är för stort tålamods test så jag & Ebbe tog skidorna och åkte en sväng, sen byggde vi en snögubbe och klättrade i lite träd. Var skönare ute än vi trodde men efter en timme var det skönt att komma in i värmen.

(funkar tyvärr inte med bilderna har för dålig uppkoppling, hoppas det fungerar när vi åker iväg och fikar nu på em)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback