Ensam..

Tomas har åkt iväg med jobbet till någon hotellanläggning i Hälsingland och genast blir det ju såklart väldigt synd om mig ;-) Har därför ringt och bjudit in mig själv på middag hemma hos min syster för fy vad trist det är att äta middag själv. Sedan ska jag försöka få med mig henne till birsta för att titta om rean på brio barnvagnarna har startat, funderar även på att handla lite söta bebis kläder. Är sugen på några söta plagg jag sett på Lindex.. Har köpt ett nattlinne där men skulle även vilja ha en liten overall.

Efter att haft en super dålig dag igår måste jag säga att dagen varit betydligt bättre, kännts skoj på jobbet och jag är inte så trött att jag måste slänga mig i sängen nu när jag kom hem.

Liv och rörelse i magen, kännt flera gånger under dagen hur Pyttis rör på sig otroligt skönt att känna sin älskling!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback