30 (?) dagar tills jag är mamma...

ojoj nu börjar det närma sig om 30 dagar är det alltså tänkt att Pyttis ska komma ut och vi ska bli föräldrar, fixar jag detta????? Ska idag ta och tillfråga de två personer jag vill ska bli gudmödrar/faddrar till vår Pyttis, vi tog bort moster och faster genast då vi anser att barnet kommer att få en bra kontakt med dem i alla fall och att de kommer att finnas där för henne/honom under hela uppväxten i vilket fall ;-)

Idag kommer Mikaela hem till stan från Kiruna, var ju ett tag sedan jag träffade henne nu så jag längtar efter att få träffa henne, hon vill gärna att både jag och Sanna ska få bebisarna nu medan hon är hemma, men du skulle bara våga komma ut innan den 1/1-07 !!! ;-)

Ja och så är det ju sista dagen på jobbet idag... känns lite jobbigt att behöva säga hejdå ... klart jag kommer att komma och hälsa på de underbara barnen och mina fantastiska kollegor men det blir liksom inte lika.. Ja det är nog bara nu det känns jobbigt, när jag kommer hem ikväll känns allt antagligen underbart skönt och det är jag, Tomas och Pyttis som gäller!

Nu ska jag försöka göra lockar i mitt hår och spraya lite glitter för att vara fin idag när vi har avslutning :-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

God Jul till er med!

2006-12-23 @ 15:07:02
Postat av: Helena

Tänk va! Det tog inga 30 dagar, bara 7. =)
Såå glad för er skull! GRATTIS igen!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback