Bebisar!

Fick veta idag att mammas kusin ska ha barn sex dagar efter oss, känns super skoj. Vi brukar fira påsk uppe i fjällen tillsammans med mammas moster och kusiner med familjer och nu till påsk kommer det att vara fem små mellan 0-3 år :-)

Är ett helt stort gäng som jag känner nu som ska ha barn mellan december och april, vi är fyra tjejer från tjejgruppen som jag är med i vi som fått ett plus efter IVF. Två av mina barndomskompisar och mammas kusin. Sedan har vi tjejerna i tråden från familjeliv. Blir många kompisar till Pyttis ;-)

Nu ska jag hoppa i badet och slappna av lite innan jag börjar fixa maten för ikväll.

Vad ska man sätta på sig ikväll då? hmm måste nog ta fram och prova lite kläder, är ju skoj att få klä upp sig lite!


Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt med så mycket barn! Superskoj för de små med. Träffar du lite folk från fl? Det började vi med i oktober förra året när vi var gravida och vi hänger ihop än! Jätteskoj. Ses ungefär en gång i veckan med alla bebbar. =)

Kul med lite fest oxå. Hoppas ni hade trevligt!

Postat av: Johanna

Tack för en väldigt trevlig kväll! Det får vi göra om!

Igårkväll kändes det som jag hade en säl i magen :-) Han gled omkring så det blev som vågor på magen, stora vågor! Häftigt!

Såg förresten om AnnaZ, vad lurigt. Hon har ju sagt att hon inte tror att hon nånsin kommer bli gift :-)

2006-11-06 @ 06:54:40
URL: http://dolk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback