Min älskling!

Vårat mirakel är så fin och så underbar, är ju konstigt att man vet det redan innan man träffats ;-) Vi har varit på ultraljud idag och fick se hur Pyttis växt sedan sist. Barnmorksan vid ultraljudet beräknade att h*n vägen 1504gram idag och att huvdet låg neråt, är bara att hoppas att den vill ligga kvar så i några veckor till. Efter ultraljudte fick vi träffa en läkare som berättade att jag låg lite under medel kurvan men att det var utan fara eftersom allt såg bra ut. Han sa även att beräknad födelse vikt om jag går tiden ut kommer att ligga mellan 3000-3500 gram. Vi köpte inga bilder då de inte var något att se, man såg endast små delar av Pyttis i taget och de var svårt att säga vad som var vad.

Tomas sa innan att nu har du chansen att fråga vad det är för kön, men vet ni när jag låg där så kändes de oviktigt, viktigaste är ju att det är en frisk krabat där inne. Flicka eller pojke?! ja snart får jag veta, för nu är det bara 69 dagar kvar tills beräknad födelsedag är. ååå jag längtar!!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att få se igen! BM skulle skicka remiss för oss också igår, så vi får väl komma dit om några veckor.

Själv låg jag över kurvan igår, 29cm :-)

Postat av: Helena

Underbart att få se Pyttis igen! :-D
Under vilken medelkurva? Sf? Tur att allt såg bra ut i alla fall! Verkar bli en perfekt bebis, Embla vägde 3220g! =)

Själv längtar jag efter äl nu. :-o *hemlis*

2006-11-14 @ 09:03:20
URL: http://emblasmamma.blogg.se
Postat av: Ida-Marie

ja jag var lite otydlig där, är sf-kurvan jag menar :-) ååå äl väntan kan vara lång väntan och BIM väntan ännu längre ;-)

2006-11-14 @ 17:05:15
Postat av: Helena

Jo, man tyckte den väntan var lång förut...nu känns den outhärdlig när man inte ens vet när/om det kommer. Man har liksom inget mål.

Väntan på bebis kan vara rätt lång den med! ;-)

2006-11-14 @ 17:41:57
URL: http://emblasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback