Osocial

urk vilken tråkig dag, jobbat hela förmiddagen var en del kunder men inte så pass mycket att dagen gick fort. Jag hoppas på att få jobba kvar var tredje lördag även till våren då det ger en del pengar som kommer att behövas. Var en snabbis på stan och köpte några julklappar, har handlat klart till mamma, pappa, Anna-Mia, Nina och Tomas skönt att vara klar med de flesta innan den värsta julhysterin drar igång är ju inte säkert man orkar med att stå i långa köer med en kropp man knappt känner ;-)

Tomas är inne hos våra grannar nu och dricker lite öl, jag känner mig så osocial och ful idag så jag känner att det passar mig perfekt att få vara ensam en stund och bara få tänka på mig och Pyttis. Nu kommer Tomas tillbaka .. hmm nu kom det tydligen mera folk hem till dem, nä då orkar jag inte.. Tomas tog Skorpan och gick igen.. Skorpan bor här i helgen då mamma och pappa är i Västerås och hälsar på Örjan som skulle ha fest ikväll. Är trevligt att ha lite sällskap av Skorpan, Tomas är dock livrädd att han ska hoppa upp i sängen på natten och hamna rakt på min mage. Men hallå Skorpan är faktiskt försiktig och gör inte sådana saker.. om man bygger en mur nedanför sängen som han inte kommer över ;-)

Blä nu värker det både här och där i kroppen måste ta och slänga ner mig i soffan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback