Vecka 27!

Igår var jag uppe på mamma och pappas vind och plockade ner en korg som Pyttis ska få sova i den första tiden, hittade även sängen jag sov i så den tar vi fram till våren och fixar till. Hittade en kartong med filtar och lakan som jag haft och även som mamma och henns bror hade när de var bebisar. En kartong och några påsar med kläder fanns också, jag plockade ur det jag tror vi kommer att ha användning för. Pyttis kommer bli sååå snygg i mammas och mormors bebiskläder :-)

Tomas har varit i Åre hela helgen men kommer hem om några timmar LÄNGTAR, verkar som de haft det trevligt där uppe. Jag vill också åka iväg en liten sväng, måste nog se om vi ska ta en tur till Stockholm nu i höst..

Vårat kök och våran hall är klart nu, nu ska det bara till lite tavlor, speglar och blommor sedan är de fin fint.


Kommentarer
Postat av: Helena

Har ni renoverat? Skoj!
Inte så långt till Uppsala från Stockholm... *pikar* ;-)

Fnissar lite åt mitt busiga blogginlägg! Inge syskon till Embla, än... =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback