Veckans belöning

Yogan var underbar även idag, veckans mantra - 

"I am the light of the soul, I am beautiful, I am bountiful, I am bliss, I am !"

Varit på Ikanohuset med min syster idag, hon letade något snyggt att ha på sig när hon ska på arbetsintervju på Zara imorgon. Håller min tumme hårt för att hon ska få jobb där!!

Min mage har växt en del sedan april minsta magen är från vecka 8 och sista från idag (vecka 21). Om lika många veckor till lär magen inte vara lika behaglig att bära runt på ;-) Men åå så underbart det är att se den växa och veta att Pyttis växer där inne.



Kommentarer
Postat av: Helena

Åh så stor den blivit de sista två veckorna. Pyttis tog ett språng! Blir så avis... Jag vill väl oxå vara gravid!! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback