Fotboll *urk*

Jag är sååå less på Tomas alla träningar och matcher, ihlegen har de ju lovat över 15 grader och sol hade varit super att få åka ner till stugan för att vår städa och mysa lite men nej hej då är det fotboll.. Ja jag vet att han tycker det är super skoj och mår mycket bättre än av att bara sitta hemma men kan de inte hålla sig till vardagar och ha helgerna fri? Jaja så är det och inte mycket att göra åt, får passa på att sitta ute i solen och titta på fotboll på söndag kanske får man lite färg på kinderna ;-) Med mig som tränare skulle det vara träning måndag, tisdag och match på torsdag.. fast det är klart med mig som tränare kommer de knappast vinna serien ;-) ja eller man vet aldrig...

Vi har beslutat att Tomas ska ta ut en föräldrardag i veckan under juni, juli och augusti och jag tar fyra, blir mindre pengar men vi klarar oss och vi får mer tid tillsammans hela familjen. blir fin fint då blir det lång helg nere i stugan hela sommaren *jippi* ÅÅÅ längtar till sommaren!

Nu vaknar min prins, hör hur han ligger där inne i sängen och pratar *love*

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad mysigt ni verkar ha haft :)
Ja ska bli trevligt o dricka lite vin.
Men blir inte så mkt vin, eftersom jag "bantar!.
Måste ut o shoppa idag,har inga kläder längre.
Trevlig helg, hälsa lill-prinsen.

Postat av: Matilda

Vad mysigt ni verkar ha haft :)
Ja ska bli trevligt o dricka lite vin.
Men blir inte så mkt vin, eftersom jag "bantar!.
Måste ut o shoppa idag,har inga kläder längre.
Trevlig helg, hälsa lill-prinsen.

2007-04-13 @ 12:32:11
URL: http://annamatildas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback