Nyvaken

Blev inge bad igår, vi gick in till stan istället satt oss nere vid ån och åt god thaimat, bokade klipptid och köpten en gubbkeps till Ebbe. Sedan hem för att städa klart här i kaoset men jag fick så ont i huvudet på kvällen så det blev lite sömn, en huvudvärkstablett, tv och ännu mer sömn.

Jag anmälde mig på Buzzador i våras och nu har jag fått erbjudande om att vara med och testa två olika produkter, en är barnmat och de andra är hakstabletter, man ska även bjuda till vänner så har ni tur kanske ni får smaka en halstablett eller lite barnmat ;-)

Ebbe somnade om idag och sov i 45 minuter nu efter jag stigit upp, duktig älskling!!

image236

Nyvaken och påväg att starta dagens första lekpass :-)


Kommentarer
Postat av: Helena

Jag är också buzzador. Har varit sen de startade! =) Dessa erbjudanden har jag dock inte fått...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback