Tillbaka

Tittar på lite bilder från året som gått och kom i på alla de magbilder jag knäppte varje vecka när jag var gravid, hihi är lustigt att när jag verkligen kände mig hur stor som helst så hade jag knappt någon mage alls ;-) och det är helt otroligt att vi har en liten 7 1/2 månaders kille hos oss!!



Jaha nu är det ju så att semster är slut .. :-(  Vi har haft fyra innehållsrika veckor där vi haft fullt upp med att besöka Rättvik, Lönnånger, Enafors, Åre, Hudiksvall, Västerås, Stockholm. Vi funderade en kväll när vi satt på min morbrors altan om Ebbe hade koll på vart han egentligen bor efter att varit borta så länge, när vi nukom hem verkade han ha full koll på vart hans saker låg och verkade lugnare än på flera veckor.. kanske inte så konstigt efter allt åkande.. Lite bilder från de senaste veckorna från fjällen, min 25 årsdag, Västerås och Stockholm.



Ja då var vi alltså hemma igen och vi ska jobba med att få rutin på våra dagar och jobba med att få Ebbe och äta annat än gröt, frukt och av mig.

image234

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback