Fått jobb..

Jag fick jobbet ja eller jag fick ett av vikariaten, var någon som redan hade tillsvidare inom kommunen som fick den tjänsten :-(  och eftersom jag inte är det måste de tydligen anställa den som redan är "inne" i kommunen har med massa konstiga regler inom kommunen att göra tydligen.. jajaja var ju skoj att de gillade mig och vill jobba med mig. Fått tid att tänka till på måndag om jag ska ta det eller inte.. Men eftersom jag inte har något annat jobb på G blir det nog så jag tackar ja, blir först för 1/2 år jag får vik. Kan nog bli bra då kan jag om jag inte trivs söka mig vidare till något annat ställe om 1/2 år.. mm fast känn slite synd att jag inte kunde få en tillsvidaretjänst känns ju liksom lite tryggare.

Att gör innan det är dax att börja jobba kring den 7/1-08:

- Fira jul
- Bli husägare
- Fira Ebbes ett års dag!
- Fira nyår
- MYSA och njuta av mina dagar tillsammans med Ebbe.
- hmm ja det är MASSOR mer vi måste ta tag i innan vi får huset men det tar vi på måndag ;-)

Nu ska vi möta upp Anna-Mia vid tåget, sedan middag hos mamma och pappa.

Puss å kram ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Carro barro

Grattis till "vicket"! Ja, vill hemskt gärna träffa er! Anna-Mia lär ha rätt mycket att berätta efter sitt äventyr :) Puss puss

2007-12-15 @ 17:11:21
Postat av: Maria

Hej tjejen!
Och grattis till jobbet, även om det nu var ett vik. som du skrev. Får jag fråga vart det är?
Nu ska vi åka till syster och käka middag och julmysa lite. Härligt att din syster är på hemgång. Förstår att du saknar henne =)
Kram på dig!!

Postat av: Johanna

Grattis! Vad skönt.

2007-12-15 @ 22:22:05
Postat av: Elin & Alfred :-)

GRATTIS till jobbet!!! Vad kul. Synes på torsdag, Alfred hälsar till Ebbe att han är leksugen ;-)
KRAM!

2007-12-15 @ 22:32:27
Postat av: Angelica

Grattis till jobbet! Kul att du fick något iaf, så löser det sig sedan =) Kram!

2007-12-15 @ 23:26:45
URL: http://ejkla.blogg.se
Postat av: Maria

Hej igen!!
Vad roligt. Är inte det en ganska nyöppnad förskola?! Jag går en utbildning nu "Att utveckla förskolan inifrån" och då vet jag att det är några från den förskolan som också går den utb.
Hoppas du kommer att trivas!!
Förstår att du helst vill vara med Ebbe, men det känns nog lite bättre bara du har kommit in i jobbet. Blir T hemma nu eller ska Ebbe börja på någon förskola?
Hoppas ni har en mysig tredje advent =)
Kram på dig!!

2007-12-16 @ 12:29:19
URL: http://misan80.blogg.se
Postat av: Matilda

Grattis, det kommer säkert gå jättebra.
Man uppskattar verkligen tiden med sitt lilla hjärta då man börjar jobba::::

2007-12-16 @ 20:42:41
Postat av: Maria

Ja det blir säkert jättebra. Härligt med nya o fräscha lokaler. Det kan man ju verkligen önska att man hade ibland... *ler*
Nu har vi nyss kommit hem från "lilla julafton" hos Jörgens föräldrar. Jättemysigt!!
Tänk att det bara är en vecka kvar till julafton!! Härligt!!
Kram, M

2007-12-16 @ 21:27:37
URL: http://misan80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback