Alla hjärtans dag

Ebbe och jag har firat alla hjärtans dag med att äta lunch med mamma, Anna-Mia och Katarina. Vi åt vegitariskbuffe på åhlens, gott!! Köpte sedan en present till mig själv ja eller tre presenter ;-) en skinnjacka, en väska och ett par solglasögon tycker jag var värd det så här på alla hjärtans dag för jag är en sådan bra mamma och sambo ;-)

Efter stan var det dax för Ebbe och träffa läkaren på BVC och hon sa vad jag redan visste att jag har en frisk fin pojke. Han har nu börjat följa en linje i tillväxtkurvorna, har tills nu bara gått rakt upp men idag tog den samma väg som sist. Ååå jag älskar honom så jag blir galen, han är verkligen helt underbar!!! Helt klart det bästa jag/vi gjort ;-)

14/2-07

Hade tänkt fixa middag och göra fint tills Tomas kom hem men som vanligt så går tiden för fort så jag hann inte, men vi fick en mysig och god middag som vi lagade klart tillsammans. Stekt lax, potatis och morötter i ugnen och en sås gjord av lättmajonäs, yoghurt, persilja, dill, gräslök, salt, peppar och lite basilika *mums*. Till efterrätt ska vi äta bakelser som vi fått av Anita, de ser väldigt goda ut.

I morse vara Ebbe fotomodell när jag fixade fina alla hjärtans dag kort för att skicka ut på mailen till bla Ebbes mormor, morfar, farmor, farfar, moster och faster. De måste ju få se hur underbart söt han är när han är glad-pyttis på morgonen ;-) Tror det är första korten jag fått på honom när han är glad.


Kommentarer
Postat av: Helena

Vilka underbara bilder!! =)
Låter som en perfekt alla hjärtans dag.
KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback