Återbesök

grrr har just skrivet ett långt inlägg och när jag skulle publicera så försvinner allt :-( vi försöker igen..

Har idag varit på återbesök på MVC, värderna var perfekta, livmodern hade dragit ihop sig till normal storlek och allt såg fint ut måste dock knipa mera. Fick rådet av barnmorskan att jag ska sätta av nån eller någr kvällar i veckan för egen tid, känner att det var ett bra råd för hej svej vad jag är avis på Tomas som åker iväg och tränar några kvällar i veckan så nästa vecka ska jag ta en sväng till step in eller friskis och köra något lätt pass för att lugnt och försiktig komma igång.

Ebbe har de senaste kvällarna börjat blivit allt mer skrikig, tror han är övertrött efter att ha varit vaken från 9 till 20.00 med bara små sovstunder. Men han blir bara duktigare och duktigare att sova på nätterna, i natt sov han från 23.30 till 4.15, somnade direkt efter han hade ätit och vaknade sedan vid 6 somnade och vaknade 9 för att vara pigg och redo för en ny dag ;-)

Lite bilder från i torsdags när vi var och besökte Eira och Sanna:


Ebbe hos sin gudmorsa, Mikaela

 
Eira i mamma Sannas knä och Ebbe helt slut i Nils-Petters knä ;-)


P.S Imorgon har Johanna BF, väntar på att telefonen ska säga pip ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback